preskoči na sadržaj

Graditeljska škola Čakovec

Login

GSC-Mobility2020



 Facebook GSC-Mobility2020

GSC galerija

"Umjetnost u gostima"

Radovi učenika

Radovi učenika

Energetska obnova

Oglasna ploča
Projekt CROSKILLS

THE MOBILITY BRIDGE III

Korisni linkovi
Graditeljska škola Č...
Korisni linkovi za s...
Dnevni tisak
Agencija za strukovn...
Agencija za odgoj i ...
Državna matura
Fakulteti i veleučil...
Portali
Časopisi

Facebook stranica_GŠČ



 Facebook GŠČ 

Državna matura
e-Dnevnik:prijave!



 
Posjetite...

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2012.

Ovaj mjesec: 2949
Novosti i događanja
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
"Podijeli znanje, a ne zadaću"
Autor: Željka Korent Hozmec, 29. 9. 2014.

Devedesetih godina 20. stoljeća u Hrvatskoj se osniva udruga „Forum za slobodu odgoja“ čija je misija provođenje suvremenih i kvalitetnih obrazovnih programa te utjecanje na javnu politiku, vodeći se načelima pravednosti, nenasilja, otvorene komunikacije, cjeloživotnog učenja i kritičkog mišljenja.


U proteklih desetak godina u rad Foruma uključeni su mnogi stručnjaci u raznim područjima obrazovanja te ne čudi činjenica  je upravo Forum postao jedna od najznačajnijih udruga u području obrazovanja.

Forum je raspisao natječaj za izradu radova na temu „Podijeli znanje, a ne zadaću. Na natječaj prijavili su se učenici Graditeljske škole Čakovec Anamarija Grkavac, Tara Lisjak i Benjamin Hamer iz 4.c razreda (medijski tehničari) koji su, uz pomoć mentora Krunoslava Bedija, prof., izradili video uradak „Pow:exam“. Rad učenika uvršten je među najbolje te su za nagradu dobili priliku sudjelovati na peterodnevnoj Ljetnoj školi „Obrazovanje protiv korupcije“, koja se održala krajem kolovoza u Crikvenici. Tijekom peterodnevnog boravka učenici su se intenzivno upoznavali s temeljnim pojmovima demokracije, kao i s definicijom korupcije, njezinim utjecajem na društvo te borbom protiv korupcije. Učenici su, između ostalog, bili uključeni u planiranje i razvoj vlastitih kampanja protiv korupcije u čemu su pokazali iznimnu kreativnost, ali i izrazito izraženu spremnost za timski rad.

Dojmovi na kraju peterodnevne edukacije bili su izvrsni; učenici su se složili da je ovakav način edukacije vrlo koristan, da su u pet dana o korupciji naučili više nego u jednoj školskoj godini te kako bi ovakve sadržaje obavezno trebalo uvesti u obrazovne programe u većoj mjeri nego dosada.

Fotografije





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju