Predstavljanje četverogodišnjih i trogodišnjih programa u šk.god.2024./2025.
WorldSkills Croatia dio je Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) koja posjeduje dugogodišnje iskustvo organizacije državnih natjecanja učenika strukovnih škola. Jedan od važnijih ciljeva jest suradnja strukovnog obrazovanja i industrije, a sama natjecanja doprinose promociji i podizanju atraktivnosti strukovnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj te ju predstavljaju u WorldSkills International i WorldSkills Europe udruženjima.
Spomenuta udruženja i iskustvo u međunarodnim natjecanjima koristi se za modernizaciju nacionalnog strukovnog obrazovanja uz priznavanje i promociju izvrsnosti u strukovnim vještinama. Projektom se želi podiži privlačnost strukovnog obrazovanja i osposobljavanja mladih kao poželjnog odabira u karijeri. Od 2019. godine prvi put je za unos ocjena korišten informacijski sustav Competition information system koji se koristi u međunarodnim natjecanjima. Prosudbena povjerenstva svake discipline razradila su tablice ocjenjivanja s nizom kriterija i aspekata ocjenjivanja povezanih s tehničkim opisom pojedine discipline i u postotku zadanom u specifikaciji standarda natjecateljske discipline, koja su uključivala dva načina ocjenjivanja: ocjenjivanje mjerenjem i ocjenjivanje prosudbom.
Graditeljska škola Čakovec, nakon provedenih izlučnih međužupanijskih natjecanja, izborila je pravo sudjelovanja na državnom WorldSkills Croatia natjecanju u 8 disciplina. Nažalost, zbog izrečene mjere samoizolacije učenika, bila je prisiljena prije početka otkazati odaziv u jednoj disciplini. Državno natjecanje provedeno je od 11. do 13. svibnja 2021. godine na Zagrebačkom velesajmu, a ukupno je u ime škole sudjelovalo 8 učenika i 7 profesora mentora u 7 disciplina. Tijekom tri dana natjecanja, učenici su kroz unaprijed propisane i određene module zadataka, prošli sve faze realizacije zadanog projekta, od organizacije i pripreme prvoga dana, do usavršavanja i prezentacije uratka, koje je bilo predviđeno posljednjeg dana natjecanja. Ustrajnost i cjelodnevno zalaganje učenika urodila su plodom te je i njihov rad prema ocjenama prosudbenog povjerenstva nagrađen odličjima u 5 disciplina na sljedeći način:
Uz njih, na natjecanju su zapaženi rezultat ostvarile i učenice Antonija Šafarić u disciplini Multimedija (osvojeno 4. mjesto; mentor Ivan Čondor) te Anabela Sabol u disciplini Arhitektonske tehnologije (osvojeno 6. mjesto; mentorica Tatjana Vadas). Ostvareni uspjeh učenika veseli tim više što je postignut u otežanim i prilagođenim uvjetima organiziranja odgojno-obrazovnog rada tijekom posljednjih godinu dana. Usprkos tome, pokazatelj je kvalitetnog ulaganja u obrazovanje učenika i stjecanje vještina neophodnih za budući rad, čak i u zatečenim novonastalim okolnostima koje usporavaju razvijanje potrebnih standarda struke. Ipak, postignuti uspjesi mogu biti na ponos cijeloj školi, motivacija su učenicima za daljnje kontinuirano usavršavanje stečenog znanja i iskustva te uvelike doprinose promociji i popularizaciji strukovnog obrazovanja. Iako se uvriježeno kaže, da je bez obzira na plasman bitno sudjelovanje, konačna potvrda, u ovom slučaju u vidu medalje, jamstvo je izvrsnosti i kvalitete, bilo uživo ili na daljinu, ali svakako uz ono najbitnije – ljubav prema onome što se radi.