Predstavljanje četverogodišnjih i trogodišnjih programa u šk.god.2024./2025.
U svakodnevnom odgojno-obrazovnom radu jako se često se susrećemo s činjenicom da mladi čitaju malo ili uopće ne čitaju. Stanju društva općenito još je gore, čitanje nije na listi omiljenih aktivnosti. Stoga je trebalo poduzeti korake kako bi se na ovu višestruko korisnu aktivnost potaknulo što više ljudi, napose djece i mladeži. Tako je Vlada Republike Hrvatske na sjednici održanoj 30. prosinca 2020. podržala prijedlog Ministarstva kulture i medija da se 2021. godina proglasi Godinom čitanja. Dio je to Akcijskog plana Nacionalne strategije poticanja čitanja, koju je Vlada usvojila 2017. godine. Cilj Strategije je razvoj kulture čitanja te omogućavanje što većem dijelu društva čitanje sa zadovoljstvom i razumijevanjem. Inicijativi se pridružila i naša škola kroz više aktivnosti.
Na satima razrednika školska knjižničarka održala je predavanja o važnosti čitanja te je tom prilikom doznala razloge zašto učenici ne vole čitati. Kao jedan od glavnih razloga koje navode je to što moraju čitati propisane naslove, a za koje smatraju da su dosadni i neaktualni. Odlučili smo im pokazati kako čitanje može biti uzbudljivo i zanimljivo te im dati izbor da sami odluče što čitati. Odlučili smo ih potaknuti da čitaju iz užitka.
Za ovu smo priliku nabavili nove naslove različitih žanrova koje učenici mogu posuditi u školskoj knjižnici. Odlučili smo i svemu dati natjecateljski karakter te ćemo birati načitača/najčitačicu u Godini čitanja. Uvjet za sudjelovanje je da, uz pročitanu knjigu, napišu kratki osvrt, recenciju, komentar zašto bi neku knjigu nekome preporučili ili je ne bi preporučili. Čitat će se kroz cijelo 1. polugodište, a najuspješniji čitatelji bit će nagrađeni prigodnim nagradama.
“Čitajmo da ne ostanemo bez riječi”.