preskoči na sadržaj

Graditeljska škola Čakovec

Login

Veliki odmor

GSC-Mobility2020



 Facebook GSC-Mobility2020

GSC galerija

"Umjetnost u gostima"

Radovi učenika

Radovi učenika

Energetska obnova

Oglasna ploča
Projekt CROSKILLS

THE MOBILITY BRIDGE III

Korisni linkovi
Graditeljska škola Č...
Korisni linkovi za s...
Dnevni tisak
Agencija za strukovn...
Agencija za odgoj i ...
Državna matura
Fakulteti i veleučil...
Portali
Časopisi

Facebook stranica_GŠČ



 Facebook GŠČ 

Državna matura
e-Dnevnik:prijave!



 
Posjetite...

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2012.

Ovaj mjesec: 7602
Web projekti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektni pristup web rješenju - timska izrada web projekta uz primjenu koncepta klijent - izvoditelj
Autor: Suzana Šestan, 29. 3. 2024.

interio.great-site.net

Ovo web rješenje je produkt timskog rada koji obuhvaća kompleksniji koncept izrade web projekta od njegovog idejnog koncepta do prezentacije.
Koncept projektnog pristupa web rješenju je osmišljen kako bi se učenici već u trečem razredu susreli sa svim elementima i koracima koji prethode završnom web rješenju.
Ti koraci uključuju i "konkretnog" klijenta, rad u timu i podjelu poslova i zaduženja, izradu dokumentacije, izradu i praćenje vremenskog plana, svrsishodnu i kvalitetnu komunikaciju primjenom različitih kanala, izradu  web rješenja uz prezentaciju i objavu na web serveru.


Učenicima je kompletni koncept pojašnjen i prezentiran pomoću autorske prezentacije  - Projektni pristup web rješenju.

Putem prezentacije učenici su upoznati s ključnim koracima koncepta i s dvojnom ulogom svakog tima i koncepta klijent - izvoditelj, jer je svaki tim bio ujedno i klijent i izvoditelj (različitim timovima). Ovisno o broju učenika (konkretno u ovom slučaju, bila su formirana tri tima s 3-4 učenika.
Koncept je dobro prihvaćen, jer su zadaci u okviru predmeta web projekti najčešće individualni, te je rad u timu izazov za učenike ne samo sa strane njihovih kompetencija koje moraju prepoznati u dodjeli zadataka, već i sa strane međuljudskih odnosa koji uključuju i toleranciju ali i osobnu odgovornost jer rad pojedinog učenika utječe na kompletno rješenje.

Koncept projekta pripremila: Suzana Šestan, mag. dizajna





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju