Predstavljanje četverogodišnjih i trogodišnjih programa u šk.god.2024./2025.
Projektni pristup web rješenju je koncept koji pojašnjava metodu provedbe projektnog pristupa izradi web rješenja, koja je osmišljena po principu KLIJENT – IZVODITELJ, a ujedno obuhvaća ishode projektnog pristupa izradi web rješenja koje učenici trebaju savladati u trećoj godini učenja predmeta Web projekti.
Koncept je nastao zbog potrebe jer učenici u trećoj godini trebaju steći bazično iskustvo rada za "konkretnog" klijenta za kojeg bi izradili web rješenje tako da se uključi kompletni projektni pristup i stoga što učenici još nisu spremni odraditi rješenja za stvarnog klijenta jer nisu savladali sve potrebne tehnike i tehnologije. Kako bi ipak dobili osnovni uvid u sve faze izrade koje uz jasno definiran vremenski okvir prema planu provedbe projekta uključuju i kontakt s klijentom, prikupljanje informacija, izradu idejnih prijedloga temeljem prikupljenih informacija i projektnog zadatka, vođenje dokumentacije do izrade i prezentacije konkretnog rješenja ovaj koncept je dobra simulacija uloga KLIJENT - IZVODITELJ.
Koncept obuhvaća podjelu učenika u timove, što je još jedan pozitivan pristup u radu jer učenici web rješenja najčešće rade individualno. Podjela u timove stavlja učenike u neke nove situacije, koje uključuju podjelu zadataka i zaduženja, ali i druge kvalitete odnosa kao što su međuljudski odnosi koji uključuju i toleranciju i osobnu odgovornost jer rad pojedinog učenika utječe na kompletno rješenje.
Kompletni koncept „Projektni pristup web rješenju“ pojašnjen je u prezentaciji koja je izrađena i prezentirana učenicima a nastala je nakon osmišljavanja koncepta i prve provedbe s učenicima koja se pokazala iznimno uspješnom.
Putem prezentacije učenici su upoznati s ključnim koracima koncepta i s dvojnom ulogom svakog tima i koncepta KLIJENT - IZVODITELJ, jer je svaki tim bio ujedno i klijent i izvoditelj (različitim timovima, jednom timu izvoditelj a drugom timu klijent). Ovisno o broju učenika može se formirati različit broj timova s 3-4 učenika. Obavezno se učenici koji imaju teškoće uključuju u tim s većim brojem učenika (odnosno u tim u kojem su daroviti učenici ili učenici koji lakše savladavaju nove sadržaje i imaju dobre organizacijske sposobnosti).
Koncept metode rada u pristupu realizaciji ishoda učenja predmeta Web projekti 3. godine pripremila:
Suzana Šestan, mag dizajna